Niemiecka firma odzieżowa Bruno Banani wprowadziła niedawno na rynek linię produktów wykonanych z ekologicznego włókna Biophyl firmy Advansa. To ekologiczne włókno posiada certyfikat klasy pierwszej według normy Oeko-Tex. Włókno to charakteryzuje się najwyższym poziomem wydajności i jakości, a także wysoką oceną Oeko-Tex. Posiada certyfikat Oeko-Tex Standard 100 i charakteryzuje się utratą wagi aż do 40% w porównaniu z innymi włóknami syntetycznymi.

Właścicielami marki są kosmetyki Cosmopolitan oraz firma Wella. Obie firmy od lat związane są z branżą modową. Najnowsze premiery to woda toaletowa Loyal Man i Woman Intense. Tytułowe wody kolońskie to połączenie dzikiego bluszczu, soczystej pomarańczy i kwiatowej symfonii. Woda kolońska Loyal Man posiada unikalną technologię time-release, która pozwala na uwalnianie zapachu przez pewien czas.

W przeciwieństwie do większości marek, Bruno Banani ma długą i imponującą historię. Marka narodziła się w Chemnitz, dawniej znanym jako Karl-Marx-Stadt. Od tego czasu stała się światową marką z milionami fanów. I choć firma musiała stawić czoła wielu wyzwaniom i niepowodzeniom, największym sukcesem jest jej innowacyjne podejście do marketingu. Dzięki odpowiedniej strategii i kreatywnej kampanii reklamowej osiągnęła niebywały sukces.

perfumy

Założone w 1993 roku przez ekonomistę Wolfganga Jassnera przedsiębiorstwo Bruno Banani w krótkim czasie przeszło do historii. Dzisiaj przedsiębiorstwo ma 17 krajów na całym świecie i wydało wiele różnych licencji na produkty. Siedziba firmy znajduje się w Chemnitz, we wschodnich Niemczech. Bielizna jest tak popularna, że marka testowała nawet swoją bieliznę w przestrzeni kosmicznej. Testy te obejmowały testy symulujące stan nieważkości oraz trudne obciążenia i testy materiałowe. Wynik? Linia bielizny, która jest prawdziwie ultra-luksusowa.

W 2008 roku, Banani nigdy nie słyszał o saneczkarstwie przed swoimi pierwszymi zawodami w Park City. Jednak rząd Tonga wsparł wysiłki Bananiego i ustanowił program sportów zimowych w 2008 roku. Nie jest to rzadkością, że sportowcy z regionu Pacyfiku dostają się na Igrzyska Olimpijskie. Jak udało mu się to wszystko osiągnąć? Powód jest prosty: jego poświęcenie dla sportu. To jest jego sposób, aby dostać się na Olimpiadę.

Choć większość ludzi słyszała o ideale olimpijskim, nie oznacza to, że jest on zawsze sprawiedliwy. W końcu najsłynniejsi sportowcy na świecie często uważani są za amatorów. Ci z nas, którzy są zawodowymi sportowcami, są bardziej skłonni do sceptycyzmu. Z tego powodu powinniśmy szanować ideał olimpijski. Nie chodzi w nim o sławę i fortunę. Chodzi o pasję i determinację. Jeśli chcesz dostać się na Olimpiadę, musisz mieć silne pragnienie uprawiania tego sportu.